Trgovanje s forexom


Forex-trgovanje. si.


Forex trgovanje.


Če se želite prvič posvetiti forex trgovanju ali ste že prekaljen maček, ki le išče nove informacije in boljšo platformo, ste na pravem mestu. Sam sem preizkusil kar nekaj različnih ponudnikov, postregel pa vam bom z nekaterimi drugimi neizpodbitnimi dejstvi, ki vas bodo prepričala, da sta za forex trgovanje pri nas najbolj primerna dva ponudnika, em sicer:


eToro (etoro) - odlična platforma za vse, ki ste novi na področju forex trgovanja, zelo spret truvalci pa lahko mesečno dobite zelo lep dodaten bônus. V nadaljevanju izveste kako. Plus500 (plus500.si) - odlična platforma za vse izkušene trgovalce, ki je med slovenci z naskokom najbolj priljubljena.


V kolikor že imate odprt trgovalni račun pri katerem izmed a dveh brokerjev em želite pridobiti nova znanja, sem za vas pripravil forex šolo. Se popolnoma zavedam, da je tam potrebno še precej informacij dodati, um nekaj uporabnih stvari em predvsem koristih povezav, boste prav gotovo našli v njej. Jaz pa vam obljubim, da bom se v kratkem potrudil in še nekoliko izboljšal vsebine. Dogovorjeno?


Prednosti em slabosti trgovalne platforme etoro.


+ enostavna uporaba - grafični vmesnik in tudi samo trgovanje je zelo poenostavljeno in kot takšno izjemno primerno za vse, ki se želite naučiti osnov trgovanja,


+ možnost kopiranja uspešnih trgovalcev - sliši se res neverjetno in tudi je. Po registraciji na eToru dobite vpogled v portfelje vseh trgovalcev. Tako lahko v vsakem trenutku vidite, kaj trenutno kupujejo em kaj prodajajo tisti, ki služijo največ (predstavitev si lahko ogledate v spodnjem videu). Zakaj pa se to njim splača, razložim v naslednji točki.


+ nagrada, če vas drugi kopirajo - v kolikor ste tako uspešni, da vas drugi kopirajo (kako to izgleda ste videli v videu zgoraj), delate dobro reklamo tudi za njih, zato vas bodo nagradili z NORO IZJEMNIM bonusom - najboljši dobijo (VSE SPODAJ NAŠTETO SKUPAJ):


Vplačila / izplačila oproščena provizije, 100% popust na spread, torej ne plačujejo nobenih provizij pri trgovanju 1.000 € GRÁTIS nagrade vsak mesec + do 2% letnega prometa.


Določene popuste em nagrado pa lahko dobite že, če vas kopira SAMO 1 oseba. Več o tem si preberite na partners. etoro / B8279_A48813_TClick. aspx.


Moja osebna izkušnja z eTorom:


V preteklosti sem tudi sam že precej trgoval na eToru in takrat sem skoraj brez znanja tehniène analize, le s spremljanjem ostalih in nekoliko višjim tveganjem v zelo kratkem roku prišel do več kot 50 ljudi, ki so kopirali moje poteze. Zaradi nekaterih neumnih potez sem te sledilce tudi hitro izgubil, a a je že precej dolga zgodba, ki vam jo zaupam kdaj drugič.


Slabosti te platforme je precej težko poiskati, a vseeno je še nekaj stvari, ki bi jih lahko dodali in zadostili predvsem zahtevam bolj izkušenih trgovalcev:


& # 8211; slabi grafi, ki se prepočasi odpirajo,


& # 8211; metatrader ni na voljo.


Para platformo najbolje predstavi izjava g. Gavinwrighta (domnevam, da gre za uporabniško ime) iz Reino Unido, ki je bila zapisana na njihovem blogu in se mi je zelo vtisnila v spomin:


& # 8220; Você não poderá encontrar uma plataforma como esta nunca mais, então vamos crescer com eToro e ser parte de algo brilhante & # 8221 ;.


S to izjavo se tudi sam popolnoma strinjam in v kolikor še niste preizkusili njihove platforme, ki po uporabniški izkušnji za vsaj 5x presega vse ostale, se registrirajte tukaj.


Za razliko od eTora, ki je po svoji uporabniški izkušnji in načinu, na katerega je pristopil na trg forex trgovanja, povsem unikaten, je Plus500 bolj tradicionalna platforma, ki je tako po uporabniški izkušnji kot po funkcionalnostih, ki jih omogoča, precej podobna ostalim forex platformam, jo ​​vseeno odlikuje nekaj bistvenih razlik.


Ni naključje, da samo v Sloveniji vsak mesec v Google uporabniki vpišejo to besedo 2.400krat, kar je več kot se iščejo skoraj vse druge platforme skupaj, vključno z AdmiralMarkets (480), ki je imel pred leti celo svojo pisarno v Sloveniji.


Então, tudi uradni sponzor nogometnega kluba Atletico Madrid.


10 stvari koje trebate znati o online trgovanju dionicama.


Prošlo je vrijeme kada su za tržište dionica bili neophodni brokeri.


Pro & scaron; lo je vrijeme kada su za trži & scaron; te dionica bili neophodni brokeri. Kao i u mnogim drugim područjima, online poslovanje postala je svakodnevica, pa tako danas jednim klikom mi & scaron; um možete kupovati i prodavati dionice.


Pogledajte koje su prednosti online trgovanja dionica, kao i neke korisne savjete prema pisanju Top 10 Reviewsa:


Trgovanje je otvoreno za svakoga tko ima pristup internetu. Sve & scaron; trebate učiniti jest otvoriti račun online i trgovanje može krenuti.


Trgovati se može bilo gdje, 24 sata na dan, sedam dana u tjednu. Trži & scaron; te dionica dostupno vam je bilo kad i bilo gdje.


Kontrolu o uloženom novcu imate vi. S obzirom na to da æete kao investidor potro & scaron; iti vi & scaron; e vremena u investiranje nego u istraživanje trži & scaron; ta, postoje online tvrtke koje će vam pružiti podr & scaron; ku.


Online trgovina eliminação potraživanja pravog burzovnog me & scaron; etara, pa tako investitori mogu u & scaron; tedjeti novac od provizije.


Iako tro & scaron; kovi trgovanja mogu biti minorni, ipak trebate računati na eventualne skrivene tro & scaron; kove. U online trgovanju ste sami i pogre & scaron; ke plaćate vi.


6. Nema bogaćenja preko noći.


S obzirom da se & quot; prvi mačići u vodu bacaju & quot ;, nemojte očekivati ​​uspjeh na samom početku. Kako bi postal uspje & scaron; um online trgovac dionica potrebno vam je strpljenje, vrijeme i disciplina.


Kako bi uspjeli, važno je napraviti dugoročni i kratkoročni plan koji zapravo označava strategiju kojom æete prolaziti kroz "oluje" online trgovine.


Ovisno o kojim se transakcijama radi, trebat ćete uložiti i vremena kako bi naučili koristiti sve platforme u sustavu online trgovanja.


9. Čuvajte se online prijevara.


Svjesni smo čestih napada hakera čije posljedice mogu biti velike. Osigurajte i za & scaron; titite svoje podatke kako bi za & scaron; titili svoje financije.


Iako je to rijetka pojava, može se dogoditi da se online sustav sru & scaron; us us va & scaron; eg djelovanja. Zbog toga izradite & quot; plano de backup & quot; unaprijed.


MetaTrader za splet.


Zdaj lahko uživate funkcionalnosti priljubljene MetaTrader 4 platforma / MetaTrader 5 platforma, neposredno v vašem brskalniku.


WebTrader vam omogoča trgovanje Forex em s CFD-ji preko katerega koli računalnika, na katerem koli operacijskem sistemu.


Vedno se izboljšujemo.


WebTrader Forex se pogosto posodablja, tako da je vedno boljši in boljši. Vendar para ne pomeni, da boste morali počakati, saj vam Webtrader že danes omogoča:


Por favor, mande-nos na praia de truques com prekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo okvirov.


Vrste naročil.


Z MetaTrder platformo, boste dobili naslednje vrste nalogov:


Enostavno in varno.


Ni vam treba skrbeti o uporabi web trgovanja, ker:


Web Trader je varen em enostaven za delo z webtrader MT4 izgleda zelo podobno, kot MT4 na namizju lahko se hitro prijavite WebTrader z obstoječim računom Almirante Mercados.


Kako začeti.


Naša MT4 web trading trgovalna platforma ne zahtevati dodatene programske opreme. Preprosto prijava z vašim obstoječim računom.


Trgujte z nami.


MetaTrader 4.


Forex & amp; CFD trgovalna platforma.


iPhone App.


MetaTrader 4 za vaš iPhone.


Aplicativo para Android.


MT WebTrader.


Trgujte preko brskalnika.


MetaTrader 5.


Trgovalna platforma naslednje generacije.


MT4 za OS X.


MetaTrader 4 za vaš Mac.


Pričnite trgovati.


Platforme.


Izobraževanje.


Opozorilo za nevarnost: Forex trgovanje ali trgovanje s pogodbami na razliko (CFD-ji) na podlagi vzvoda vključuje visoko stopnjo tveganja em morda ni primerna za vsakega investitorja. Obstaja možnost izgube, ki je enaka ali večja vašemu celotnemu vložku. Zato ne bi smeli investirati ali tvegati denarja, ki si ga ne morete privoščiti izgubiti. Prepričajte se, da razumete vsa tveganja. Preden uporabljate storitve Admiral Markets UK Ltd vsa prosimo, da se seznanite s tveganji, ki so povezana s trgovanjem.


Vsebina te spletne strani se ne sme razlagati kot osebni nasvet. Admiral Markets UK Ltd priporoča poiskati nasvet neodvisnega finančnega svetovalca.


Admiral Markets UK Ltd je v popolno lasti Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS je holding in njegova sredstva so kontrolni lastniški interes v Admiral Markets AS em njenih hčerinskih družb, Admiral Markets UK Ltd em Admiral Markets TPP.


Vsa sklicevanja na tej strani & quot; Admiral Markets & quot ;, se nanašajo na Admiral Markets UK Ltd no hčerinska podjetjaskupine Admiral Markets kot.


Admiral Markets UK Ltd je pooblaščen in nadziran na Financial Conduct Authority. (FCA Register št. 595450).


Admiral Markets (UK) Ltd je registriran v Angliji in Walesu pod registracijsko številko 08171762. Z naslovom podjetja: 16 St Clare Street, Londres EC3N 1LQ, Reino Unido.


Forex-trgovanje. si.


Ti šment! Tu ni nobenega foruma!


Fórum de Forex je namenjen sodelovanju in razpravi med vsemi člani, zato se je potrebno predhodno prijaviti oz. registrirati:


Pridružite se trenutno edinemu forex forumu, namenjenemu izključno slovenskim uporabnikom. Delite svoje ideje in črpajte ideje in navdih od drugih ter tako trgujte bolje.


NOV FORUM: Kriptovalute & # 8211; pridruži se, pomagaj ustvarjati vsebino na forumu in sodeluj pri soustvarjanju trenutno edinega tovrstnega foruma v Sloveniji.


Entre aqui.


Valutno trgovanje - nasveti, analize in razmišljanja uporabnikov o trgovanju z najbolj pogostimi valutnimi pari (EUR / USD, USD / JPY itd.) Delnice - nasveti, analize in razmišljanja registriranih uporabnikov o trgovanju na delniški borzi. Imate kakšno dobro idejo o trgovanju z delnicami? Delite jo z ostalimi! Tudi vaša vprašanja ne bodo naletela na gluha ušesa. Bonusi - v tej temi objavljamo najbolj bonês zóssico em promocije, ki jih vsekakor ne smete spregledati. Tu boste prav gotovo našli nekaj zase, ne glede na to, če ste začetnik ali že izkušeni trgovalec.


ateistek.


Vse skupaj se je začelo kot zabava, s preprosto naložitvijo programa na računalnik, ki omogoča trgovanje. Številke so vsak trenutek skakale gor em dol ter vabile, da vložim namišljen denar v enega izmed valutnih parov. Em res, vložil sem nekaj, ter takoj zaslužil. Zdelo se je preprosto. Kupiš valuto v enem iz valutnih parov in gledaš kaj se dogaja. Predvsem pa upaš, da se bo njuno razmerje premikalo v tvoji smeri. Od 10.000 dolarjev namišljenega denarja, za katerega mi programa ponuja njihovo posojilo do 200 kratnika tega denarja, sem v roku ene ure z 10. loti (en lot je 100.000 dolarjev) ustvaril kar 20.000 dolarjev profita.


Še bolj zanimivo se mi je zdelo, ko sem kupil par valut (EUR / USD) ter ju pustil, da se gibljejo po svoje v nekem limitiranem območju. Nato se zbudim naslednji dan, pogledam stanje em mim je spet čakal dobiček. Tako sem kmalu ustvaril 150.000 dolarjev čistega zaslužka. Seveda še vedno govorim o namišljenemu denarju.


Raziskal sem internetne forume o tej temi, ter našel nekaj strani, kjer se objavljajo pričakovanja vlagateljev em koledarji pomembnejših dogodkov, ki (lahko) vplivajo na smeri tečajev. Ena takšnih je tukaj.


Pomembni dogodki se vrstijo skoraj vsak dan in se objavljajo ob točno določenih urah. Največjo pozornost vzbujajo dnevi, ko centralne banke obelodanijo svoje odločitve glede nižanja ali višanja obrestnih mer. Torej, ko zniža obrestno mero, vrednost domače valute pade. Če jo zviša, zraste. Če jo pusti kot je bila prej, se lahko zgodi ali padec ali rast ali pa nič. Drugi dejavniki so razni podatki o stanju v gospodarstvu, govori pomembnih gospodarstvenikov no podobno. Pot gor, dol ali nikamor, je odprta v vsakem trenutku.


Dnevno se na Forex tržišču, ki je odprto od nedelje zvečer po našem času oz., Ko se začnejo številke vrteti v Avstraliji pa vse do petka zveček, ko se zapre tržišče v ZDA, obrne nekaj 1000 milijard dolarjev. Z vsakim novim nakupom valutnega para, se izpostavimo tveganju, ki ga je potrebno zaključiti v pozitivnem območju.


Tako sem opazoval vsa ta dogajanja kak mesec. Da je valutni par EUR / USD, ki je tudi najbolj popularen med vlagatelji, zelo živahen, sem ugotovil zelo hitro. Skoraj v trenutku številke pobesnijo in se spremenijo za 100, 200 ali celo več pipov (1 pip je tisočinka). Pa sploh ni potrebno, da se objavijo kakršni koli podatki. Pač, kar zgodi se tudi zaradi nekih banalnih razlogov, ki v trenutku postanejo nadvse pomembni. Sicer se 100 pipov sliši malo, vendar, če kupiš več 100.000 dolarjev z recimo 50 kratnim vzvodom, lahko postane prekleto veliko.


Navedel bom primer, kako nepredvidljiv je ta trg. Koledar dogodkov kaže, da imata ta dan Banco da Inglaterra em Evropska centralna banka objavo odločitve o višini obrestne mero. Po večini se pričakuje, da sprememb ne bo. Em res, ob 13,00 uri Bank of England objavi, da ne bo spremenila obrestne mero. Funt celo zraste za 150 pipov, saj to pomeni, da njihovemu gospodarstvu le ne gre tako hudo. Ok, rečeš si, verjetno tudi Evropska banka ne bo spreminjala mero, tako, da bo tudi evro najverjetneje nekoliko zrasel. Čez 45 minut podatke objavi Evropska banka in se odloči, da sprememben res ne bo. Vendar, nič se ne zgodi. Evro kotira na enakih nivoji. Torej je bilo pričakovanje že napačno. Čez več ur, ko prizorišče vlagateljev zaradi časovnega zanima v večini zasedejo američani, pa evro zgrmi za 250 pipov. Wtf? Zakaj? Ugotovi se, da zato, ker evropsko uho ni pozorno poslušalo govor predsednika Evropske banke, ki je nekje omenil, da je evro le nekoliko precenjen. Če z odprtimi pozicijami nisi pripravljen na vse to, lahko zgubiš vse.


Tuhtal sem vse mogoče načine, kako trgovati na čim bolj uspešen način. Iskal točke preboja, računal povprečja, spremljal dogodke, gibanje nafte, zlata, trende, ugotavljal smisel & # 8220; hedge & # 8221; kupovanja (v paru dveh valut kupiš eno in nato s protinakupom drugo) itd & # 8230 ;.


Denar se je nabiral, naslednjič spet malo izpuhtel, vseeno pa sem bil cel čas v pozitivnem območju.


Zelo hitro se je javila želja, da bi poskusil s pravim denarjem. Stopil sem v kontakt z brokerjem. Odločil sem se vložiti 1000 dolarjev. V dveh dneh so mi račun napolnili s pravim denarjem. Vzburjenost, da gre pa zdaj zares, je dosegla vrhunec.


Ko zdaj pogledam na čas, ko se je vse skupaj začelo zares, bi lahko rekel, da sem se naenkrat spremenil v navadnega odvisneža. Kamor sem šel, sem razmišljal, če sem dobro nastavil pozicije. Ko sem vstajal, je bila prva stvar prižiganje računalnika in zadovoljevanje potrebe po radovednosti, kaj se je zgodilo. Živčno prebiranje novic, ugotavljanje zakaj ni šlo gor ali dol, então bili vsakodnevna stalnica. Če se zadeva ni razvila, kot sem pričakoval, sem postal popolnoma brezvoljen, nič se my ni dalo. Če je šlo v pravo smer in sem zaslužil, je sledila pretirana vzhičenost. Kot pri narkomanu, ki je prejel injekcijo dobrega heroina ali osebi, ki ji diagnosticirajo motnjo bipolarnosti.


Večji del dneva sem presedel pred računalnikom in kot poblaznel spremljal stampedo številk, saj sem imel obtutek, da če ne bom zraven, bom kaj pomembnega zamudil em dopustil številkam, da me dotolčejo. Če me je kdo povabil ven, sem sicer šel, vendar sem čutil odpor tisti trenutek, ko sem se moral odmakniti od monitroja. Samo še malo, samo še malo & # 8230 ;.


Kmalu sem se vse bolj nahajal v rdečih številkah, saj so se napačni investicijski cikli kar kopičili. Bolj kot sem bil v negativnem stanju, bolj sem bil pripravljen tvegati z višjimi vzvodi. Postal sem Forex odvisnež, ki si počasi povečuje odmerke. Po slabem mesecu odvisnosti, sem začutil, da mogoče sploh ne bi bilo slabo, če bi izgubil ves denar, saj bi v zameno spet dobil svoj stari način življenja nazaj. Še seks se mi je zdel voden.


Para se je tudi zgodilo. Nekaj ​​napačnih odločitev in vse je izpuhtelo. Konec koncev, saj gre le za 1000 dolarjev. Jaz sem jo še poceni odnesel. Če ne bi poskusil, bi se grizel, da sem izpustil dobro priložnost za zaslužek.


Še z zadnjimi drobci razsodnosti sem hitro odstranil program z računalnika. Celo nekaj časa sem čutil abstinenčno krizo. Nadvse mi je manjkala vzburjenost, ki so jo povzročile nenadne spremembe tečajev, ki so se dogajale večkrat dnevno. Zanimivo je, da z delnicami mešetarim že nekaj let pa nikoli nisem imel takih občutkov.


Zdaj vem, zakaj sem moral v pristopni izjavi navesti poklic em številko, koliko zaslužim letno. Zvedel sem, da je marsikdo postal tako zelo odvisen od tega, da je pripravljen kar naprej nakazovati nova em nova sredstva, češ, saj bo prej ali slej zaslužil in si povrnil izgubo. Samo zadeti mora tistih nekaj malo pipov, pa bo.


Mogoče sem bil nesposoben oz. premalo pameten za vse te analize. Vendar dejstvo, da 90% vseh Forex vlagateljev prej ali slej & # 8220; popuši & # 8221; denar, govori, da nas je očitno zelo veliko takih. Če ste med tistimi 10%, potem vam lahko samo prizanesljivo čestitam.


Ravno tako drži, da Forex niti pod razno ni namenjen ljudem, ki so tako ali drugače čustveno naravnani, saj jih lahko izgube pripeljejo na še bolj tvegano trgovanje in s tem tudi k še hitrejšemu propadu.


Da je Forex hudičeva igra pokaže tudi podatek, da je zelo malo ljudi, ki so se pripravljeni igračkati z njim in pri tem uporabljati tuji denar. Obstaja sicer nekaj podjetij, ki vlagateljem obljubljajo 10 ali celo več odstotkov mesečne donosnosti na glavnico, vendar, ko enkrat sam poskusiš, veš, da pri valutnem trgovanju ne obstaja zagotovilo, da bo to večno. Jutri lahko bankrotirajo. Poleg tega pa se zaščitijo z vsemi možnimi klavzulami, tako, da na koncu ne odgovarjajo za nič.


Forex je hujši od delnic, saj kot majhen vlagatelj nimaš absolutno nobenega vpliva. A si lahko privoščijo le centralne banke ali milijarderji. Forex vlagateljem se le servirajo tečaji po katerih so trgovali največji v nekem časovnem zamiku, ki potem veljajo tudi za njih.


Ne glede na sisteme, ki so jih razvili razni poznavalci Forexa, nobeden ni zanesljiv. Tudi njih sem poslušal pri prebiranju forumov, pa moram reči, da so se znali zmotiti ali pa biti hudo dvoumni pri svojih napovedih. Nekaj ​​podobnega kot meteorologi. Po bitki so pa tako ali tako vsi generali. Zato se tudi takšni posredniki, ki trgujejo v vašem imenu, v času, ko ne zadenejo pravega gibanja, zatečejo v navaden piramidalni sistem, ko novi vlagatelji pravzaprav financirajo stare. Zadeva seveda funkcionira, dokler ni napačnih odločitev preveč, ki požrejo preveč denarja za tekočo likvidnost in, ko tudi novi vlagatelji še lahko zagotovijo dovolj novega denarja, ki bi pomagal izplačati glavnice tistim, ki si mogoče takrat ravno zaželijo izstopiti. Dober primer tega je trenutno zelo popularen FinanzasForex sistem, kjer pravzaprav sploh ne moreš pristopiti k vlaganju, če nimaš piramidalnega priporočila drugega, ki že vlaga.


Preverjeno sem sazonal za primer nekega takega posrednika, ki je trgoval s tujim denarjem in se občasno zatekal k pomoči piramide. Šlo je za milijone dolarjev. Sprva mu je šlo odlično, vendar je bilo na koncu napačnih odločitev le preveč in je moral pobegniti od razjarjenih in opeharjenih upnikov.


Vsak izmed nas ima pravico razpolagati z lastnim denarjem kot ga je volja. Zase sem trdno prepričan, da bom držal tace stran od Forexa. Pa ne samo zaradi najverjetnejše izgube ampak tudi zaradi njegovih zasvojitvenih elementov.


Compartilhar isso:


Povezano.


Navigacija po objavah.


Oddajte komentar Prekinite odgovor.


Não existe tal coisa como dinheiro fácil.


Jaz sem pred 34 leti razmišljal o tem, si naložil program, a sem se po nekaj urah brskanja po forumih odločil, da ga raje nikoli ne zaženem & # 8230 ;.


Zdaj poslušam razne ljudi, ki so obogateli s Forexom & # 8230; em kako fajn je para & # 8230; daš 300 evrov eni firmi em čez mesec dni imaš 600 evrov.


Pred kratkim sem prejel CD do nekega online kazinoja, v katerem me obveščajo, da sem med izbranimi, ki so prejeli ta & # 8220; zlati CD & # 8221 ;, ter mi dajejo 1500 evrov denarja, samo če inštaliram njihov programa (ki se nahaja na CD-ju), em potem lahko po mili volji ta denar prenesem tudi na svoj račun če mi paše & # 8230; CD je šel direktno v smeti.


Uuups, napaka, pred 3- 4 leti :)


@Dalimili: Ne bi se mogel bolj strinjat. Bolj kot si starejši, bolj ti je jasna zgornjo modrost o & # 8220; dinheiro fácil & # 8221 ;. Tebi je vsaj uspelo brez vložitve denarja ugotoviti, da je Forex sranje. Nekateri pa smo za to ugotovitev celo plačali 🙂


Še ena modrost: você mora, você aprende!


Se mi zdi, da se nisi spet tako zelo opekel, kot se nekateri ljudje, ki vložijo celotno svoje premoženje zato da bi postali instant milijonarji!


Em potem poslušam na Tedniku in v Preverjeno, kako se mi morajo smiliti ljudje, ki nasedajo različnim piramidnim igram & # 8230;


Não, pohvale, ker si to javno priznal! :)


Lepo bi blo da medi tem modrostmi pokomentirata MAT-project, glede na to da že več kot 4 leta odkar je v Sloveniji nosi 8-12% na mesec & # 8230 ;.


Odličen post. Večkrat slišim zgodbe o vlaganju v forex em vsaj 10% obteve na mesec ter firmh, ki že več deixa delajo em tan zaupanja vredene & # 8230; žal mi je teh ljudi, ko bodo spoznali, da denarje ne bo nazaj.


Hvala za tvojo izkušnjo, bom tudi jaz raje še naprej z delnicami mešetaril 🙂


Me je pa že prijemalo, da bi probal forex.


Danes je umrla Dafina Milanović, Srbska mama, ki je pred 15imi leti s pomočjo piramidnih banco pobral keš pol miliona srbom & # 8230;


Tudi pri Foreksu je precej piramid em bodo prej ali slej padle.


@Miholl: Mat-project; Enak sistem kot pri vseh & # 8211; Veliko Možnosti za izmišljanje sistemov pač ni & # 8211; šlo bo, dokler bo dovolj novih ljudi in dokler se ne bo namnožilo preveč napačnih vlaganj v valutne pare. Para lahko traja zelo dolgo, tako, da bodo nekateri res fino zaslužili, lahko pa, da bo jutri konec. No ja, jutri ne, ker je trg zaprt, v ponedeljek pa.


Lepo, da é povedal svojo izkušnjo (ki mimogrede ni nič, posebnega, saj se to zgodi več kot 95% malih & # 8216; playerjev & # 8217; na forex-u!). A nisi razmišljaj o tem da so te platforme za igranje forexa z demo denarjem prirejene? Tu so največji dobički firma, ki para prodajajo? Isto kazino, ipd & # 8230; Ampak dragi moji, na vprašanje o MAT-u (pa nisem vlagatelj) pa nisi odgovoril drugače kot s floskulo, ki jih ponavljajo vs i po blogih no forumih (pametni, neumni, zavistni, ozkogledni, itd & # 8230;) kot staro ploščo & # 8211; piramida gor em dol! Ali si prepričan ??


@ salt @ papaer: Razmišljaj logično. Kako pa misliš, da oni pridejo do tega, da ti lahko vsak mesec izplačajo 10 ali več odstotkov na glavnico? Od kje vzamejo denar? Od investiranja v Forex, kar ne skrivajo in od drugih, novih vlagateljev, ki si jih sposodijo, če jim Forex spodnese. Para o problematično, če napak ni preveč. Če pa jih je, pa mora počit. Za en primer tudi vem.


Ne pozabi, da so tudi ti posredniki mali vlagatelji, ki so ravno tako na tex Forex platformah, saj dvomim, da imajo milijarde em milijarde dolarjev, da bi se lahko bodli s centralnimi bankami em ostalimi velikimi institucijami, ki nastopajo na pravem denarnem trgu in določali tečaje.


Ja, po tvoji logiki denar raste resnično na drevesih. Kr vzame se od nikoder in se oplemeniti, nato ga pa ti pospraviš v žep.


Ne razumem demagogije, da je nekdo neumen, zavisten ali ozkogled, zato ker razume način na katerega tovrstne finančne mahinacije delujejo.


Nekdo mora spušiti, da nekdo dobi. Simples assim. Para je vsa logika ekonomije, oziroma finančnega sistema. Sploh ni potrebno prebirati milijone forumov, ali pa se izobraževati, da razumeš enostaven princip po katerem delujejo tovrstni finančni sistemi plemenitenja denarja.


če vas zanima novo forex podjetje, najbolj siguren vložek vašega denarja z 4% obresti na mesec.


kar vam več obljubijo, je prevara.


če vas zanima mi pišite.


@dalimili; na tvoj post so my ne da odgovarjat, ker (me) nisi razumel & # 8230;


saj princip forexa je res več kot enostaven, ko nekdo dobi, droga izgubi & # 8211; na medvalutnih razlikah & # 8211; in to je ravno ta famozna igra z ničelno vsoto ali zero sum game & # 8230;


@ ateistek & # 8230 ;, s tvojim zadnjim postom se pa strinjam popolnoma & # 8230;


Moj brat Toni si je hitro hotel poplačati kredit za stanovanje, ter je vložil v Forex 24.000EUR. Že več kot eno leto, mu obljubljajo bancno kartico. Kartico je dobil denarja pa ne & # 8230; Moje mnenje, NATEGOVANJE LJUDI-PAZITE & # 8230; & # 8230; & # 8230;


Ja, jaz tudi poznaam enega takšnega. Kar naprej mu obliubljajo izplačilo denarja, pa para traja že pol leta, medtem pa oni menjajo bancne račune kot po tekočem traku in upajo na nova vplačila oz. nategnjence.


Mislim, da ste tukaj samo tisti ki v tej igri ne veste niti priblizno za kaj gre.

Comments

Popular posts from this blog

Www, os melhores sistemas de negociação

Programa de investidores forex de londres

Zirve forex yorum